
Zwroty
1. Firma Dendrill oświadcza, że wszystkie towary oferowane w jej sklepie internetowym: dentaldrill.pl, posiadają dokumenty dopuszczające je do stosowania w stomatologii na terytorium Unii Europejskiej.
2. Klientem kupującym oferowane towary, może być wyłącznie osoba fizyczna lub prawna, której kwalifikacje zawodowe wskazują, że nabywa oferowane produkty w celach zawodowych.
3. Firma Dendrill dopuszcza zwrot zamówionych towarów, w terminie 14 dni od daty wystawienia dokumentu sprzedaży. Po tym czasie zwroty nie będą przyjmowane.
4. Zwrotowi nie podlegają towary, które w sklepie internetowym mają status: „dostępny na zamówienie „ , informacja ta wyświetla się po prawej stronie zdjęcia produktu, w informacji: dostępność. Produkty o takim statusie dostępność, Firma Dendrill, na podstawie zamówienie klienta, zamawia bezpośrednio u producenta.
5. Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt.
6. Zwracany towar powinien być w oryginalnym, nie uszkodzonym, opakowaniu ( w listku, pudełku, lub woreczku z nalepką dostawcy)
7. Zamiar zwrócenia towaru, powinien być zgłoszony telefonicznie, pod nr tel.: 570 003 473 lub mailowo na adres: dendrill@vp.pl. W treści zgłoszenia powinny być wymienione:
- zwracane instrumenty ( kody i ilość)
- nr konta bankowego, na który zostanie przelana należność za zwrócony towar, w terminie 2 dni roboczych, od dnia odebrania zwrotu.
Reklamacje – reklamacje dostaw
-
Reklamacje dostaw dotyczą wszelkich nieprawidłowości związanych z dostawą towarów, a w szczególności: niezgodności:
towaru z fakturą / zamówieniem,
rodzajowej i/lub ilościowej,
stanu opakowań itp.
-
Klient ma obowiązek starannego sprawdzenia stanu przesyłki, niezwłocznie po jej otrzymaniu. Zobowiązany jest w szczególności sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem pod kątem ilości i asortymentu,
-
Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie pod tel. 570 003 473 lub poprzez e-mail : dendrill@vp.pl
-
Reklamacje ilościowe można zgłaszać w ciągu 3 dni licząc od dnia odbioru dostawy.
-
Firma Dendrill będzie każdorazowo badała przyczynę ewentualnej reklamacji czyniąc starania o wyeliminowanie jej źródła, a w przypadkach wątpliwych zawsze będzie działała w interesie Klienta.
-
Firmy Dendrill, po zgłoszeniu reklamacji, w najszybszym możliwym czasie ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni, licząc od dnia wpłynięcia reklamacji, poinformuje klienta o sposobie jej rozpatrzenia.
Reklamacje – reklamacje jakościowe
1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym dentaldrill.pl, mają wszelkie certyfikaty, dopuszczające je do obrotu w Unii Europejskiej.
2. Wyroby medyczne posiadają Deklaracje Zgodność, oraz są wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi wyrobów medycznych w Unii Europejskiej.
3. Na stronie producenta www.nti.de, znajdują się obowiązujące instrukcje prawidłowego użytkowania oferowanych instrumentów. Przed użyciem produktu, należy zapoznać się z instrukcją a przede wszystkim z maksymalnymi obrotami, jakimi można pracować, zasadami pracy danym instrumentem oraz zasadami prawidłowego czyszczenia i sterylizacji instrumentów medycznych.
4. Reklamacje, wynikające z nieprawidłowości technicznych zakupionych produktów, należy zgłaszać telefonicznie pod nr tel. 662 120 104 lub poprzez e-mail: dendrill@vp.pl
5. Zgłoszenie powinno zawierać informację o:
- numerze faktury, z której pochodzi reklamowany produkt
- numerze serii produktu,
- opis reklamacji – czyli reklamowanej wady produktu.
6. Po uznaniu reklamacji, wadliwy produkt zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy w najkrótszym możliwym terminie, umożliwiającym jednak dokonanie ekspertyzy producenta.
7. Wady produktu, wynikające z jego złego użytkowania, niezgodnego z zaleceniami producenta, mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji.
8. Firma Dendrill zastrzega, że w celu szczegółowej oceny wady produktu, może podjąć decyzję o przekazaniu produktu do producenta w calu dokonania badań laboratoryjnych reklamowanych wad produkcyjnych.