Jak kupować?

PROWADZIMY SPRZEDAŻ WYŁĄCZNIE DLA LEKARZY STOMATOLOGÓW, TECHNIKÓW DENTYSTYCZNYCH, GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH, LEKARZY WETERYNARII 

 

1. Każdy klient dokonując po raz pierwszy zakupów, musi podać NIP. Posłuży on, między innymi, do weryfikacji, czy klient prowadzi działalność gospodarczą, w zakresie wyżej wymienionym. 

2. Dokonując zakupów, klient wybiera wersję instrumentu, która go interesuje i dodaje ją do koszyka. 

3. Gdy wybierają Państwo produkt, prosimy o przeczytanie jego opisu. Znajdują się tam ważne informacje, które mogą ułatwić wybór takiego instrumentu, jaki jest Państwu potrzebny.

Np., przy każdym wiertle diamentowym, znajduje się opis dostępnych gradacji nasypu, długość części pracującej i długość całego wiertła ( część pracująca + trzonek)

4. Przy każdym produkcie, który dostępny jest w więcej niż jednej formie, należy rozwinąć i wybrać z dostępnych opcji: wielkość, nasyp, rodzaj trzonka ( czyli końcówki na jakiej ma pracować)

5. Po wybraniu wszystkich produktów, idziemy do koszyka i  w dwóch krokach, finalizujemy zakupy.

6. Krok I - klient wybiera, czy chce dokonać zakupów jako klient zarejestrowany lub nie. 

Klienci zarejestrowani, mogą korzystać z licznych udogodnień, przy każdorazowych zakupach w naszym sklepie. Przede wszystkim mają dostęp do: 

- historii zamówień,

- mogą powielać te zamówienia bez potrzeby ponownego wybierania asortymentu w sklepie

- mogą edytować zamówienia, np. wybierając tylko część ostatnio kupowanego asortymentu, lub zmieniając wybór nasypu, lub rozmiaru wiertła itp. 

- indywidualnych rabatów, dla stałych, zarejestrowanych klientów sklepu

- w każdym momencie, klient wchodząc na swoje konto, może sprawdzić aktualny status swojego zamówienia

 

7. Krok II to wypełnienie formularza zakupowego, czyli: wybór formy płatność, dostawy, podanie danych klienta i        miejsca dostawy, telefonu kontaktowego i adresu mailowego. Po uzupełnieniu tych danych, należy wpisać kod rabatowy, jeżeli taki posiadamy, wtedy przeliczy się wartość koszyka i wyświetli ostateczna kwota do zapłaty. Koszyk będzie wymagał zatwierdzenia. 

Jeżeli wybrali Państwo formę płatności przelewem lub kartą, po zatwierdzeniu, zostaną Państwo przekierowani na stronę operatora płatności, którego Państwo wybrali. 

Jeżeli wybrali Państwo płatność z odroczonym terminem lub za pobraniem, na zatwierdzeniu kończy się proces zakupowy. 

 

8. Po dokonaniu zakupu, klient do 24 godzin, na podany przez siebie adres mailowy, dostaje potwierdzenie o przyjęciu zamówienia i czasie jego realizacji. 

9. Czas realizacji zamówienia, podany jest przy każdym produkcie i oznacza:

48 godzin - towar jest na stanie magazynowym. W tym czasie zostanie: przyjęte zamówienie, przygotowana wysyłka i przekazana wybranemu przewoźnikowi. Do tego czasu, należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie paczki, który może się różnić, w zależności od wyboru przewoźnika:

DHL - standardowa dostawa w 24 godziny od nadania

Poczta Polska - Pocztex - do 48 godzin, od momentu nadania

Poczta Polska - list polecony - do 4 dni roboczych, od momentu nadania

InPost paczkomat - do ok. 5 dni roboczych, od momentu nadania

 

10 dni - chwilowy brak towaru na magazynie, czekamy na dostawę, zamówienie zostanie zrealizowane w maksymalnym terminie do 10 dni. 

 

towar na zamówienie - towar nie znajduje się w stałej ofercie sklepu. Za pośrednictwem sklepu można go zamówić u producenta. Czas realizacji, zostanie podany mailowo. Towar sprowadzany na zamówienie klienta, nie podlega zwrotowi. 

 

10. Na każdym etapie zakupów, nasi pracownicy służą Państwu pomocą. Zarówno przy wyborze asortymentu, jak i na              każdym następnym kroku, pod nr tel. 
 

570 003 473

 

ŻYCZYMY MIŁYCH ZAKUPÓW

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl